Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 18
- rozměr závitu = M12x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Silver
- ekvivalent svíčky NGK = D9EVX, DCPR9E, DCPR9EVX, DP9EA-9, DPR9EA-9, DPR9EVX-9, DR9EVX
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 18
- rozměr závitu = M12x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Silver
- ekvivalent svíčky NGK = DR8EA, DR8EB, DR8ES, DR8ES-L,
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek ALLOY
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 13mm
Vnější průměr (koncovky) - 32mm
Výška (od konce řidítek) - 11,5mm
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek ALLOY
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 32mm
Výška (od konce řidítek) - 11mm
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek ALLOY
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 13mm
Vnější průměr (koncovky) - 32mm
Výška (od konce řidítek) - 11,5mm
Koncovky/závaží/ucpávky řidítek ALLOY
- slouží jako prevence proti poškození rukojeti v případě pádu i jako závaží na konce řidítek
- vhodné pro offroadové i silniční motocykly - univerzální použití
- vyrobeny z kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava kvalitní elox (anodizing)
- součástí balení je i montážní vložka/rozpěrka pro správný průměr řidítek
- dostupné v mnoha barevných variantách
Určené pro vnitřní průměr řidítek - 17mm
Vnější průměr (koncovky) - 32mm
Výška (od konce řidítek) - 11mm
Motocyklové rukojeti ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem)
- dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti
- univerzální rukojeti pro závodní i rekreační použití motokros a enduro
- konce rukojetí jsou pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu
- provedení Waffle = polovina rukojeti s mřížkami "waflemi"
- vybaveny dvěma drážkami pro možnost zajištění drátem
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 120mm
Balení: 1 pár
Pro správnou montáž, zamezení otočení rukojeti a dlouhou životnost použijte na rukojeti (obj. kód REG104 nebo PCGLA070).
Motocyklové rukojeti ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem)
- dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti
- univerzální rukojeti pro závodní i rekreační použití motokros a enduro
- konce rukojetí jsou pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu
- provedení Waffle = polovina rukojeti s mřížkami "waflemi"
- vybaveny dvěma drážkami pro možnost zajištění drátem
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 120mm
Balení: 1 pár
Pro správnou montáž, zamezení otočení rukojeti a dlouhou životnost použijte na rukojeti (obj. kód REG104 nebo PCGLA070).
Motocyklové rukojeti ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem)
- dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti
- univerzální rukojeti pro závodní i rekreační použití motokros a enduro
- konce rukojetí jsou pevné pro zvýšení odolnosti, aby se zabránilo jejich nevratnému poškození následkem pádu
- provedení Waffle = polovina rukojeti s mřížkami "waflemi"
- vybaveny dvěma drážkami pro možnost zajištění drátem
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 120mm
Balení: 1 pár
Pro správnou montáž, zamezení otočení rukojeti a dlouhou životnost použijte na rukojeti (obj. kód REG104 nebo PCGLA070).
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 26 mm
- vnější průměr: 30,5 mm
- délka: 26 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLX125 /10-16
Kawasaki D-Tracker 125 / 10-16
Kawasaki KLX150S / 9-13
a další...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Racing Competition
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
-vnitřní průměr: 32,5 mm
- vnější průměr: 37 mm
- délka: 25,5 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Tento spojovací článek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 11009-1865
Kawasaki 11009-1718
Kawasaki 11009-1638
Kawasaki 11009-1606
Kawasaki 11009-1001
Kawasaki 11061-0360
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 06-08
Kawasaki EN500C Vulcan / 96-99
Kawasaki GPZ500 / 88-99
Kawasaki GPZ600R / 88-89
Kawasaki GPX600 / 88-88
Kawasaki GPZ600R / 85
Kawasaki KLF250 Bayou / 09
Kawasaki KVF750A/B/C Brute Force 4x4i / 09
Kawasaki KVF650 Brute Force 4X4 / 09
Kawasaki KVF650 Brute Force 4X4i / 09
Kawasaki VN500D Classic / 96-99
Kawasaki VN1500 Classic Tourer / 98-99
Kawasaki VN1500E/D Vulcan Classic / 96-97
Kawasaki VN1500E/D Vulcan Classic / 99
Kawasaki ZL600A/B Eliminator / 95-97
Kawasaki ZZ-R 250 / 96-98
a další...
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 27mm
- šířka "C" = 30mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech. Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách - se standardní, platinovou nebo iridiovou elektrodou.
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Racing
Nádobka pro brzdovou kapalinu - provedení přímé
Universální použití pro brzdovou pumpu nebo hydraulickou spojku.
Určeno pro všechny typy brzdových kapalin.
Rozměry:
- průměr nádobky: 39mm
- výška nádobyk: 39mm
- průměr hadičky: 6mm
- objem: 15ml
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 29mm
- šířka "C" = 30mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |