Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Standard
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 18
- rozměr závitu = M12x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Standard
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Univerzální lanko plynu s bowdenem je vhodné pro kompletní repasi poškozeného nebo přetrženého lanovodu.
- vnitřek bowdenu je teflon (PTFE),který má velmi dobré kluzné vlastnosti a nedoporučuje se přimazávat
- vhodné pro použití i na jiných strojích než motocyklech (např. sekačky, stavební technika, atd.)
Parametry:
- průměr lanka: 1,2mm
- délka lanka: 200cm
- délka bowdenu: 180cm
- průměr koncovky: 3 mm
- délka koncovky: 4 mm
Ekonomická varianta kvalitní opravy a znovuzprovoznění lanovodu bez nutnosti nákupu nového drahého lanovodu.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 18
- rozměr závitu = M12x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Standard
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Šroubení nastavení lanka
- oboustranná koncovka pro nastavení chodu lanka s aretační maticí
- štelovací šroub vhodný pro použití pro plynové lanko nebo lanko spojky
- univerzální použití pro motocykly, skútry a čtyřkolky
Rozměry:
- celková délka (roztažený stav): 38mm
- celková délka (nejkratší stav): 30,5mm
- délka pevné části: 21mm
- rozměr klíče: 8
Balení: 1ks
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Kroužky rukojetí Renthal Grip Donutz
- chrániče poskytují přidanou ochranu kloubů
- navrženy pro zabránění tvorby puchýřů
- jsou vyrobeny ze 4mm neoprenu
- univerzální použití pro všechny motocykly
Kroužky rukojetí Renthal Grip Donutz
- chrániče poskytují přidanou ochranu kloubů
- navrženy pro zabránění tvorby puchýřů
- jsou vyrobeny ze 4mm neoprenu
- univerzální použití pro všechny motocykly
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Nejlevnější varianta pro rychlou opravu lanka.
- náhradní spojkové lanko v délce 200cm
- univerzální koncovka (váleček)
Parametry:
- průměr lanka: 2,0mm
- pevná koncovka: 8,0mm
- montovací koncovka: 6,5mm
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Matice dříku ventilu duše nad ráfkem od japonské značky DRC
- možnost dotažení bez použití klíče
- také pro použití jako nástroj, který pomáhá při odtažení dříku vzduchového ventilu
během výměny pneumatiky a při dofoukávání vzduchu
- vroubkovaný povrch se jednoduchou manipulaci bez použití nářadí
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Značky skupiny Dirtfreak jsou => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, DELTA a MOTION.
Všechny výrobky jsou distribuovány do více než 50 zemí světa z japonské centrály a jsou celosvětově známé a populární díky svému preciznímu zpracování a vysoké kvalitě.
Japonský Dirtfreak disponuje vývojovým oddělením, které okamžitě reaguje na novinky od japonských výrobců motocyklů a také sbírá požadavky a podněty od závodních jezdců z celého světaových motorek. Produkty jsou následně vyvíjíny a testovány profesionálními jezdci světových továrních týmů.
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 18mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Plastová nalévací nádoba o objemu 1 litr
- plastová konev na dolévání a doplňování provozních kapalin
- vhodné pro olej, chemikálie a další kapaliny pro motocykly, čtyřkolky, automobily
- použitelná v dílně, garáži, domácnosti i zahradě
- vybavena měrkou
- univerzální plastová nálevka s držadlem
Objem: 1 litr
Materiál: plast
Klema výfuku (čelisťová spona na výfuk) pro 4taktní motocykly
- vyrobená z nerezové oceli pro dlouhou životnost s maximální pevností
- univerzální použití pro výfuky a jiné vedení potrubí (i hadicové)
- systém zámku zaručuje dokonalé utažení a několikanásobně vyšší upínací sílu než standardní šroubovací nebo šnekové spony
Vhodné pro průměr: 34-37mm
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 16mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = provedení bez vnitřní klece (celojehlové)
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení bez vnitřního kroužku (bez klece = celojehlové) pro použití přímo na kalené a broušené hřídeli, čepu, apod.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Vysokorychlostní jednořadá axiální jehlová ložiska bez vnitřní klece. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |